419
14 Grudnia 2012

końca nie widać

Nie mogę tego wszystkiego mądrze ułożyć. Ciężko pracuję, wstaję codziennie rano, ogarniam dom, zawożę dziecko do przedszkola, zasuwam do pracy, w któr...



Wyszukanie dla tagu: stres Liczba wyrzutów: 1

41 Znowu piję.....

20 Listopada 2012 - 07:41:10     Komentarze: 2

1,5 roku dałem radę bez tego świństwa. Ostatni miesiąc sprawił jednak, że musiałem znowu sięgnąć po napoje energetyczne! Kiedyś byłem od tego uzależniony, wylądowałem przez nie z dużymi problemami ż...

Tagi: stres uzaleznienie

Wyszukaj interesujące wyrzuty

wpisz dowolną frazę aby wyszukać
Top 5 komentowanych
985
02 Lipca 2013 - 08:35:01

Nie wiem jak się za to zabrać

Jadę z dziewczyną w przyszłym tygodniu pod namiot. Jesteśmy ze sobą już 4 miesiące i chyba już czas, aby doszło między Nami do tego ,,pierwszego razu...

961
25 Czerwca 2013 - 17:15:12

Neostalinizm

Się porobiło w kraju nad Wisłą! "Autorytety" salonu murem stanęły za stalinowskim mordercą! Nasi przodkowie w grobach się przewracają..... Fotka z htt...

1018
12 Lipca 2013 - 12:08:40

lotto

Czy jest szansa abym kiedykolwiek wygrał w lotto. Gram od chyba już 5lat i nigdy nic nie udało mi się wygrać. Gdybym policzył tą kasę wydaną to bym za...

1028
15 Lipca 2013 - 07:53:31

To lipiec czy październik?

Dziś mamy 15 lipca a ja do pracy musiałam ubrać kurtkę! O co chodzi z tą pogodą? Czy aby na pewno mamy lipiec i wakacje, czy może już się jesień zaczę...

947
21 Czerwca 2013 - 21:36:15

Osa

Kosząc dziś trawę pomyślałem, że skoro tak ciepło i słonecznie to zrobię to na bosaka. Ponoć jest to bardzo zdrowe,a o zdrowie trzeba dbać to co mi ta...

Losowe wyrzuty
12 Grudnia 2012 - 17:16:08

Ktoś mi ukradł iPada!!

Tylko kurwa w Polsce! Zostawiłem iPada w plecaku, zamkniętego w szafce na klucz w przebieralni na siłowni. Wracam po godzinie, kłódka przepiłowana, iP...

05 Pażdziernika 2017 - 17:14:33

ciągle śmiejące się dziewczyny

W MOJEJ KLASIE SĄ DZIEWCZYNY KTÓRE CIĄGLE SIĘ ŚMIEJĄ TO MNIE STRASZNIE WKURZA ....

07 Kwietnia 2013 - 13:19:46

niedzielni kierowcy

Nie jestem jakimśmistrzem kierownicy, ale jak widzę ludzi, którzy na światłach, kiedy włączy się ,,zielone'' dopiero wrzucają bieg i pomału ruszają to...